maanantai 9. lokakuuta 2017

Instagram #2

Hellouta vaan. En tähän väliin oikein keksinyt muuta postausta joten päätin tehdä tämän instagram #2 nyt.

Taidan laittaa ekaksi aika ensimäisiä postauksia mitä olen ikinä instaan lisännyt.


Nämä ovat kolme ensimmästä kuvaani instassa.. huhhhuh. Olin tuohon aikaan lukiossa eli vuosi oli 2013.. siitä

 Tykkäilin silloin ja tykkäilen kyllä nykyäänkin kuvailla vähän sitä sun tätä.
Tästä kuvasta mulla ei oo hirveesti mitään sanottavaa kuin se että olin tuolloin paljon laihempi mitä olen nykyään.


Sitten niitä intagramin keskivaiheilta olevia kuvia... hmm.. mitähän sieltä löytyy?


No ainakin on hiusten väri muuttunut tummempaan ja lävistyksiä tullut muutama lisää. Tossa vikassa kuvassa on minun edesmennyt kissani Kirppu. Hänet jouduttiin lopettamaan päivää ennenkuin täytti vuoden. Hänellä oli syöpä massussa. Näissä kuvissa tosiaan olen muuttanut jo Sieppijärveltä kemiin eli elellään vuotta 2016.

Olen todella paljon tykännyt laittaa instaani kuvia itsestäni. Yleensä sinne pääsee vain omasta mielestäni parhaat kuvat.



Ja nyt niihin uusimpiin kuviin..


Täällä meillä onkin jo kuvia meidän tyttärestämme. Isätytär kuva ja mun meikkikokeilu kuva. Kokeilin viimeisessä kuvassa siis ekaa kertaa ikinä tekoripsiä.

Ekassa kuvassa niinkuin nääkykin on likan 5kk kuva. Toisessa hän näyttää kuinka hienosti nostaa itseään ja viimeisessä oltiin sairaalassa kontrolli tarkastuksessa ja meikäläinen innostu leikkimään snapcaht filttereillä.

Tässä on meikäiläisen uusimmat kuvat. Ekassa kuvassa kokeilin uutta huulipunaani. Toinen kuva on muisteloa siihen ko Aurora oli viikon ikäinen. Viimeisessä kuvassa on aivan huippu muki minkä löysin tokmannilta.

Mutta tässääpä tämä tällä kertaa.

Kiitos kun luit!

~Laura~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Teleportti vuoteen 2023

 Siitä on jo vuoden päivät kun viimeksi tänne kirjoittelin. On ollut niin paljon kaikenlaista, että energiaa ei ole vain tänne asti riittäny...