tiistai 1. marraskuuta 2016

Paljon on tapahtunut

Paljon on tapahtunut siitä mitä oon viimeksi kirjottanut. Lueskelin blogiani ja muistelin mitä olen viimeksi kirjoitellut ja kirjoitukset taisivat mennä heinäkuuhun asti, koska siellä puhuin äitini syntymäpäivistä.

Lyhyesti kerrottuna olen ollut kuntouttavassa työssä hetken, mutta se jouduttiin keskeyttämään poissaolojen vuoksi. Pahat olot taas johtuivat hyvin iloisesta asiasta nimeltään raskaus. Kyllä meille on Samin kanssa tulossa pieni myttykäärö tuossa huhtikuun alussa.

Raskaudesta sen verran että alkupahoinvointi oli aivan hirveä. Sen aikana en kuitenkaan oksennellut, mutta sekin vaihe tuli tuossa ensimäisen 12 raskausviikon jälkeen. Nyt olen raskausviikolla 18 ja pahoinvointia esiintyy vielä hieman ja oksentelua myös, mutta pikkuhiljaa ne alkavat menemään ohi.. ainakin toivon niin. Masukin alkaa pikkuhiljaa kasvamaan ja rakenneultrakin lähenee. En malta oottaa! :3

Unirytmini on kääntynyt katolleen.. eli nukun päivät ja valvon yöt... se hieman ketuttaa koska menee koko päivä pilalle sillä että minä vain nukun.

Mutta tälle yölle en jaksa kirjoittaa enempää...toivottavasti saan tätä tekstiä tänne blogiin enemmän, mutta katotaan miten jaksan kirjoitella.

tässä on vielä kuva niskapomu ultrasta joka tehtiin raskausviikolla 12+2



~Laura~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Teleportti vuoteen 2023

 Siitä on jo vuoden päivät kun viimeksi tänne kirjoittelin. On ollut niin paljon kaikenlaista, että energiaa ei ole vain tänne asti riittäny...