tiistai 15. marraskuuta 2016

Joulu lähestyy

Taas on se aika vuodesta kun joulukiireet alkavat painaa. Pitäs siivota ja leipoa ja ostaa lahjoja ja koristella ja ja. Kaikkea pitäisi tehdä.

Sitä näin marraskuun puolessa välissä miettii että hyvin kerkeää ostamaan lahjat ja koristelemaan, mutta aina jotenkin kummasti se joulu tulee niin rytinällä että sitä ei kerkeä edes huomata.

Itsehän en yhtään tiedä mitä hommaan lähipiirille joululahjaksi. Oisko kellään siihen hyviä ehdotuksia?

En tiedä lukeeko näitä mun kirjotuksia kukaan, mutta jos sinä siellä joka satuit eksymään blogiini ja luet tätä tekstiä niin kommentoi ihmeessä mitä itse olet tai aijot hommata/tehdä jollekkin lahjaksi.

Joulukoristeluita olen jo hieman tehnyt. Olen laittanut pieniä kuusinauhoja sinne tänne, hieman jouluvaloja, pienen kuusen ja sen alle lahjoja ja tietenki kynttelikön ikkunalaudalle.

Itse joulusiivous tähän huusholliin on vielä tekemättä, mutta eiköhän sekin tehdä tässä lähiaikoina.


Hmm.. edellisessä postauksesta puhuin siitä että olen raskaana. Olen huomannut, että en voi pahoin enää niin usein ja en ole myöskään oksennellut pitkään aikaan mistä olen tyytyväinen. Masukin alkaa ottamaan jo hieman muotoaan. Huomasin myös senkin että masuni kasvaa eteen päin ei yhtään sivuille.. saas nähä mimmonen rantapallo olen loppuajasta.

Kuvia minulle ei valitettavasti ole nyt, mutta yritän saada otettua niitä seuraavaan postaukseeni.

P.S. muistakaahan olla kilttejä, tontut vartioi ;)

~Laura~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Teleportti vuoteen 2023

 Siitä on jo vuoden päivät kun viimeksi tänne kirjoittelin. On ollut niin paljon kaikenlaista, että energiaa ei ole vain tänne asti riittäny...