torstai 6. heinäkuuta 2017

Ostoksia

En oo ihan varma onko tämä minun ensimmäinen tämmönen ostos teksti. Jos on niin kerta se on ensimmäinenkin.

Käytiin tänään siis Rajalla Torniossa Eveliinan, Samin ja Auroran kanssa. Siellä kävimme kultajousessa ko likka oli saanu lahjaksi niiskuneiti kaulakorun johon oli kaiverrus maksettu niin jätettiin se sinne kaiverrettavaksi. Käytiin myös suomalaisessa kirjakaupassa jossa ostelin sitä sun tätä.

Käytiin myös ruottin puolella nuuskatukussa. Se oli likan ensimmäinen ulkomailla käynti. Hän nukkui ja jokelteli sen matkan.

Mutta niihin ostoksiin -->


 Sain vihdoin ja viimein ostettua tämän Tuhuoa tämä kirjan.
Kirja maksoi 12.95e

 Olen myös saanut tehtyä tälle kirjalle jotain.



 Ostin myös tälläisen kirjan mitä alan pitämään ns. päiväkirjana. En tosin kirjoita tähän joka päivä, mutta yritän kuitenkin aika usein.
Tämä kirja maksoi 7.95e

 Oon tosi kauan meinannu ostaa näitä korostuskyniä ja sain sen vihdoin aikaseksi.
Nää maksoi 2.95e
 Muistilaput on mulle nykyään tärkeitä.
Nää makso 5.95e
 Lukuvuosi kalenterista on mulle tullu henki ja elämä. Jos mulla ei siis olis tätä niin unohtaisin varmaan ihan kaiken.
Tän hinta oli 14.95e
 Näitä kyniä mulla on ollu ennenki, mutta nyt tuli vaan semmonen olo että ois hirveen kiva saaha väriä kirjoihin ko kirjottelen niihin,
Tällä oli hintaa 2.95e
Koska meillä on aina kuulakärki kynät hukassa niin päätin ostaa yhen lisää hukattavaksi.
Täl oli hintaa 4.95e

Niin ja tälläsilla sekasikiö nutturalla oon kulkenu vissiin viimiset kaks päivää, mutta eihän se haittaa.. ei oo hiukset ainakaan silmien eessä.

Siinäpä tais olla tämän hetken asiat.. ainakin niin muistelisin. Palaillaampa taas asiaan kun on sen aika. Nyt viellä suihkuun ja nukkumaan. Kauniita unia kaikille!

~Laura~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Teleportti vuoteen 2023

 Siitä on jo vuoden päivät kun viimeksi tänne kirjoittelin. On ollut niin paljon kaikenlaista, että energiaa ei ole vain tänne asti riittäny...