perjantai 11. syyskuuta 2015

Lyhyessä ajassa tapahtuu

Tosiaan kuten jo otsikkoki kertoo niin mulle on tapahtunu paljon lyhyessä ajassa. On tapahtunu hyviä kuin ikäväviäki asioita. Jos kertoisin vaikka ensiksi ne ikävät asiat. Tein tuossa reilu viikko sitten vaikean päätöksen, jätin poikaystäväni. Se ei ollut helppoa, mutta niin itsekkäältä kuin tämä voi kuulostaakkin niin olen nyt paljon onnellisempi. Silloin kun olin hänen kanssaan niin en saanut sitä huomiota mitä olisin tarvinnut. Hän oli koko ajan vain puhelimen kanssa tai omien kavereidensa kanssa. Tuntui että aikaa ei minulle jää yhtään. Mutta nyt ajattelen että hei mä oon vasta kahdeksantoista vuotias.. minulla on koko elämäni edessä. Hänen kanssaan oli ihanaa, mutta tunteet alkoivat vain hiipumaan ja sille ei voi mitään.

Mutta... olihan minulla niitä hyviäkin asioita tapahtunut. Olen lyhyessä ajassa tutustununt ainakin kolmeen aivan mahtavaan tyyppiin ja heille kaikille on helppo puhua kaikesta. Kukaan heistä ei vähättele asioitani tai muuta. He ymmärtävät ja huomaavat heti jos minulla painaa jokin mieltä. Yhdelle heistä haluaisin puhua enemmän, mutta hänellä on omiakin ongelmia ja en halua omilla asioillani häiritä häntä. Minusta tuntuu aina että minun ongelmani ovat niin pieniä, että mitä turhaan häiritsemään muita. Minä itse kyllä olen aina valmis auttamaan muita laittaen omat ongelmani ja asiani takaa-alalle.

Tähän on hyvä päättää tämä teksti ennenkuin alan selittämään niin epäselvää tekstiä josta en itsekkään välttämättä saa selvää.

"Hyvin usein voittajia on häviäjät,
jotka päättivät yrittää vielä kerran"


~Laura~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Teleportti vuoteen 2023

 Siitä on jo vuoden päivät kun viimeksi tänne kirjoittelin. On ollut niin paljon kaikenlaista, että energiaa ei ole vain tänne asti riittäny...